1. الوانی، سیدمهدی و فتاح شریفزاده، (1394). فرایند خطمشیگذاری عمومی، تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی.
2. حقیقت، سیدصادق (1389). «مسئله ساختار/کارگزار در علوم اجتماعی»، فصلنامه روششناسی علوم انسانی، سال 16، ش 64 و 65.
3. رضایی، رامین (1394). «مکانیسم تأثیرگذاری رسانهها بر فرایند دستورکارسازی در جریان خطمشیگذاری عمومی»، فصلنامه رسالت مدیریت دولتی، سال 4، ش 11 و 12.
4. روشندل اربطانی، طاهر و افشین امیدی (1394). «شناسایی نقشهای رسانه در فرایند خطمشیگذاری عمومی»، اولین کنفرانس ملی مدیریت دولتی ایران، قابل دسترس در:
https://www.civilica.com/Paper-CIPA01-CIPA01_049.html.
5. شریفزاده، فتاح، میرعلی سیدنقوی، وجهالله قربانیزاده و محمدعلی مختاری (1395). «آسیبشناسی خطمشیهای فرهنگی مراکز استانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران»، چشم انداز مدیریت دولتی، ش 26.
6. عباسی، طیبه (1394). «فرایند خطمشی عمومی و کارکردهای رسانههای عمومی، نخستین کنفرانس ملی مدیریت دولتی ایران»، تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران قابل دسترس در:
https://www.civilica.com/Paper-CIPA01-CIPA01_058.html.
7. قربانیزاده، وجهالله، فتاح شریفزاده، داوود حسنپور و محمود مروج (1396). «ارائه الگوی خطمشیگذاری سازمانهای فرهنگی (مورد مطالعه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)»، فصلنامه سیاستگذاری عمومی، دوره 3، ش 3.
8. محمدی فاتح، اصغر، حسن داناییفرد، فرجالله رهنورد و لطفالله فروزنده (1395). «طراحی مدلی برای ارتقای ظرفیت خطمشیگذاری در قوه مجریه کشور»، فرایند مدیریت و توسعه، دوره 29، ش 3.
9. نورتن، فیلیپ (1390). پارلمان در یک نگاه، در گفتارهایی در قانون و قانونگذاری، تألیف و ترجمه: حسن وکیلیان، تهران، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی.
10. Chesney, R. (2015). Rich Media, Poor Democracy: Communication Politics in Dubious Times, The New Press, New York.
11. Chin, Y.C. (2011). "Policy Process, Policy Learning and the Role of the Provincial Media in China, Media", Culture and Society, Vol. 33, No. 2.
12. Klijn, E. and I. Korthagen (2018). "Governance and Media Attention: A Research Agenda about How Media Affect (Network) Governance Processes", Perspectives on Public Management and Governance, Vol. 1, No. 2.
13. McCallum, K. and L. Waller (2013). "The Intervention of Media Power in Indigenous Policy-Making", Media International Australia, Vol 149, No. 1.
14. Rice, R., S.Evans, K. Pearce and J. Treen (2017). "Organizational Media Affordances: Operationalization and Associations with Media Use", Journal of Communication, Vol. 67, No. 1.
15. Saunders, M., P. Lewis and A. Thornhill (2016). Research Methods for Business Students (7th Edition), Harlow, Pearson.