Document Type : Research Paper
Authors
1 Head of the Faculty
2 Advisor to the Headquarters for the fight against smuggling of goods
3 student
Abstract
Keywords
Main Subjects
1. ابراهیمی، عبدالحمید، مهدی جعفرزاده کناری و صابر بزرگی ماکرانی (1391). «بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرفکنندگان نسبت به خرید برندهای جعلی در صنعت پوشاک»، فصلنامه تحقیقاتبازاریابینوین، دوره 2، ش 3.
2. باکاک، روبرت (1381). مصرف، ترجمه خسرو صبری، تهران، انتشارات شیرازه.
3. بوردیو، پییر (1393). تمایز، ترجمه حسن چاوشیان، چاپ سوم، تهران، نشر ثالث.
4. بوردیو، پییر (1384). «شکلهای سرمایه»، ترجمه افشین خاکباز و حسن پویان در: سرمایه اجتماع، چاپ اول، تهران، شیرازه.
5. بلوری، امین، مرتضی اکبری ونهآباد، سعید محمدزاده باغبانی و شهین نوریفرد (1392). «بررسی علل گرایش جوانان به مصرف کالاهای خارجی (مطالعه موردی: پوشاک ترکیه در استان آذربایجان شرقی)»، کنفرانس بینالمللی مدیریت، چالشها و راهکارها، http://www.civilica.com/Paper-ICMM01-ICMM01_0090.html.
6. تاجبخش، کیان (1384). سرمایهاجتماعی، تهران، انتشارات شیرازه.
7. ترکستانی، محمدصالح، زهره دهدشتی شاهرخ و قاسم بخشنده (1394). «الگوی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید مصرفکنندگان نسبت به محصولات وارداتی»، فصلنامه چشماندازمدیریتبازرگانی، دوره 14، ش 22.
8. جعفری، سیدحسین (1376). «بررسی مهمترین علل تمایل مصرفکنندگان تهرانی در انتخاب و خرید محصولات خانگی بادوام خارجی»، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه فرهنگ و هنر تهران.
9. چلبی، مسعود (1381). بررسیتجربینظامشخصیتدرایران، تهران، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
Yoo. B., N. Donthu and S. Lee (2000). "An Examination of Selected Marketing Mix Elements and Brand Equity", Journal of the Academy of Marketing Science 28(2).